Bebeğim dokuz aylık şu an dört tane dişi var dün akşamdan beri sürekli dişlerini gıcırdatıyor bunu bilerek mi yapıyor veya bilmeden mi yapıyor bilmiyorum ama internetten araştırdığıma göre geçecek yazıyor sizde bu durumun aynısını yaşadınız mı nasıl geçti?