Eda0102 Kızlar oğluma kışlık bir şeyler alacağım normalde hep yüksek çıkardı ikidir 800 1000 falan veriyor tükenmeden alayım elinde 1200 liralık kuponu olup kullanmayan var mi
beybitolat Eda0102 ya şu kuponları kullanmayı ben mi beceremiyorum. Hep kullandığımda ürünlerin uygun değil yazıyo neden acaba?
Eda0102 Ben genç kör bir dilenciyim Sokak sokak gezerim Benim gören zenginlerden 1200 liralık kupon isterim 👩🏻🦯
Eda0102 Meri-Mel ay bu yorumu yeni gördüm asıl tatlı sensin 😍💕 teşekkür ederim alışverişim devam edecek bu arada indir indir 😁😅