Ne yaptiysak olmuyor yeme içme normalken de kabız yeme içmeyi kesince istahsizken de kabız günde bı biberon süt içiyor .. yeme içme harici . Meyve çorbalar beslenmeye dahil ama kabız … Duphalac kyllaniyoruz bir ay güzeldi şimdi gene başladı bu ne kadaf sorun olur başına gelen var mı ne yapcam