kardelen1209 Kizlar kızim normalde emeklıyo ögle uykusuna yatirmadan önce çok ağladı uyandiginda bana sol elini gösterdi şimdi de emeklicekken sol eline baski uyguladıginda ağlamaya baslıyo neden acaba ağrıtti mi bilmiyorum da