Kadını ne linçlediler geçenlerde. İlaç, aşı düşmanı gibi. Kadın mesleğini en iyi sekılde yapıyor. Sadece sarımsak kürü, atom verin ilaç vermeyin gibi lanse ettirdiler. Beslenmenin önemini vurguluyor sadece. İlaç/hastalık sonrası vücudu kuvvetlendirin diye tavsiyede bulunuyor ama lafı evirip çevirdiler iyice 😃