Oğlum 35 haftalık doğdu , şuan 14 aylık. Şimdiye kadar biberon mamasını rahatlıkla içti. Katıları da çok rahat yiyor et , köfte , tavuk , ekmek vs hiçbir sorun yok ama ne zaman su , şurup içse boğazına kaçıyor. Neredeyse hiç su tüketmiyor ama mama içtiği için muhtemelen çişli bez sayısı ve çişinin rengi normal. Çocuk doktoru kulak burun boğaza yönlendirdi. O hortum saldı ben bir şey göremedim ama çocuk gastroenteroloji görse iyi olur dedi. Bugün götürdüm , bizlik bir şey yok. Yiyebiliyor kusma vs yok. Yutma terapisi alması gerekiyor dedi. Dil terapistleri veriyor sanırım bir kaç kişiyi aradım onlar da yutma sorunu var gibi durmuyor dedi. Başına gelen oldu mu hiç ? Her çeşit suluğu denedim bu arada. Pipetliden vs çok güzel çekiyor ağzına gelince boğazına kaçıyor