Oğlum 14 aylık ve bir kaç aydır kedimizle hiç anlaşamıyor kıskanıyor kedimi. Kediyi gördüğü yerde çığlık atıp onu korkutuyor, kuyruğunu tutmaya çalışıyor, hiç bir şey yapamasa oyuncak fırlatıyor.
Normalde çok naif sevgi dolu bir çocuk. Kedi harici kimseye böyle yapmaz. Evde de bu davranışları göreceği bir ortam yok sevgi dolu yetiştiriyoruz. Biz sesimizi bile yükseltmeyiz evin içinde.
Neden böyle yapıyor ve nasıl vazgeçiririz? Yapma deyince daha çok inatlaşıyor. Normalde bir tane oyuncak atacaksa yapma deyince üç tane atıyor.
Kedimi koruyorum bu attığı oyuncaklar ona gelmiyor dikkat ediyorum. O yüzden engellediğim için çığlık atıp uzaktan korkutmayı deniyor.