Kuzularinanasi öncelikle merhaba, benimde çevremde çocuklarını 2 yaşından fazla emzirip dişi hiç çürümeyen tanıdıklarım var.Onlarda sizin gibi söylüyorlar.
3 ayrı doktora gösterdik biberon çürüğü dediler biberon ve emzik kullanmadığımız için Anne sütünden kaynaklı olduğunu söylediler. Evet bazı çocuklarda da dişin yapısından kaynaklı olabiliyormuş. İlk zamanlar dişini fırçalamıyordum, fakat bir fırçası vardı biz fırçalarken öğrensin diye ıslatıp dişlerine sürüyorduk. Macun kullanarak normal bir fırçalama işlemi yapmadım. Yapmam gerekiyormuş.
Oğlum şekerli ürünler çikolata vb. hiç yemedi sağlıklı olarak pekmez bile çok az yedirebildim. Abur cubur tarzı şeyleri 1 aydır cok nadir tüketiyor. Yediği yemekler, meyve evet belki olabilir ama 6 ay süre içinde hızlı bir şekilde bunların çürüteceğini düşünmüyorum. Yorumunuz için teşekkür ederim .