rumeysayilmaz Selamlar. Bebeğim tam 9. Ayına girdi ve üstte 4 dişi altta 2 dişi çıktı. Normal mi? Hızlı gidiyor dedi doktor ama detayını sormayı unuttum.
alpaslanmom_ rumeysayilmaz 8 aylık bebeğim altta iki çıktı üstte 2 çıkmak üzere patladı doktor bir şey demedi bence normal
birannebirogull Ahsensmom_ benim bebeğimde sekiz aylık olucak bir hafta sonra ama hala dişi çıkmadı sizinki kaç aylık
eminebd 8 aylık bebeğim dün sadece tek bir alt dişi çıktı oda görünürde değil cam bardak sürünce çıt çıt ses geliyor 😂 bizde geriyiz sanırım 😂