15 aylık kız bebeğim var dur durak bilmiyor çok hareketli sürekli bir şeyler karıştırmak istiyor pirize gidiyor sürekli önünü kapattım ama onları çekiyor yine gidiyor artık dayanamadım kızdım dünden beri bana sinirli kızgın bakıyor (kızgın bakmayı öğrendi ve anlamını biliyor) benden soğumasından korkuyorum. bu gece saat 01.00 da uyandı sabah 06.00 a kadar uyumadı zor bela uyuttum her gece böyle uyanıyor ve en az 2-3 saat uyumuyor. bende genel olarak sinirleniyorum üzülüyorum ağlıyorum oda bu hallerimi görüyor benden soğur mu acaba merak ediyorum yoksa geçici bir şey mi bu