ayseanaa Merhabalar anneler. 29 günlük bir anayım. Sezaryen doğumdan sonra 8 kilo fazlayım şuan eski kilomdan. Diyete başlamak istiyorum ama emziriyorum da. Nasıl yapiyim bilemedim. Hafif egzersizlere falan ne zaman başlanır yapan var mı aranızda diyet+spor?
mamacitaa_ ayseanaa oyyy taptazee anne ❤️🩹❤️🩹💕 sağlıkla hayırla buyutesin inşallah kuzum. Daha erken bunlar için çok da değilmiş vermen gereken kilon. Egzersiz spor filan sakın ha yapma birsey. Dikislerini unutma.
ayseanaa mamacitaa_ teşekkür ederim💖 aslında yapmak istiyor falan değilim ama iştahım biraz açıldı korkuyorum önünü alamam diye
mamacitaa_ ayseanaa anladım anladım😊 İnsallah almazsın :) kaç kilosun bu arada bende 2 aydır vermeye çalışıyorum hedefime az kaldı 🥲