Bebeğim 3.5 aylık. Uyumuyor🤣 abisi böyle değildi karnını doyururdum yatardı direk. Ama bu uykuya karşı. Sabah 8 de kalktı sadece 30 sn falan gözünü kapamıştır🥲 halinden de çok memnun. Gece de birde uyudu. Şaşkınım a dostlar bebek dediğimiz uyumaz mi sürekli