Kartopu06 az önce doktordan geldik dün teşhis konulmuştu zaten ama bugünde emin olmak için cerrahiye gitmiştik benim bebeğimde 24 günlük üç gündür mukuslu kaka ve kan geliyordu teste gitti kakası amip çıktı.. ilaç verdi dün akşam vermeye başladım şimdiden düzelme var gibi. Huzursuzluk aşırı sancı oluyor mu? Normalde amipte ateş ve kusma olurmuş ama bizde öyle belirti vermedi henüz bence bir gösterin