kizlar bilimsel olarak diye duymuştum anlatiyim deneyen bilen deneyecek olan , hemen yazsin😀 şöyle ovulasyon dönemini herkes bilir. x ve y sperminide bilir. yumurtalik zaten x. KADIN KROMOZUMU yani x , (yavaş ama cok dayanikliymiş.) erkek KROMOZUMU DA(y) cok hızlı ama dayanıksızmış. yumurtlama doneminden bir iki gun once iliski yasadiginda, y gidip yumurtayi bulamadigi icin ölürken, x yavas oldugu icin 1 gün sonra yumurtaya erişiyormuş. bu yüzden xx döllenip kız bebek oluyormuş. eğerki
tam yumurtlamada iliski yaşadiginda ise, xy dölleeniyormuş.