Bebeğim 5ay 16 günlük her gece saat başı uyanıp emmek istiyor gündüzleri durduk yere sürekli ağlıyor bütün dengem şaştı dişten mi yapıyor böyle acaba uykusuz ve agresifleştim iyice emzikte tutmadı beni emzik olarak mı kullanıyor anlamadım kimi de ayrılık kaygısı diyor eliyle bana dokunarak uyuyor yanından ayrıldığım gibi uyanıyor :/