mamacitaa_ aslinda cok kacamagim oldu pizza da yedim pastalar da keklerde. Irademe zor hakim oluyorum neyse sonrasinda devam ettim lacamaklar disinda porsiyon abartmadim hamur isi yemedim suyu bol icmeye calistim hergun sevmememe ragmen 1 fincan sekersiz turk kahvesi iciyorum maden suyu iciyorum gune 1 cay kasigi cekilmis corek otu ile basliyorum 1 2 saat sonra turk kahvesi yien biraz ara verip kahvalti yapiyorum bazen sadece sut yulaf karisimi yiyorum icine kayisi hurma vs veya tahin katiyorum bazen bos oyle yiyorum bazen yulafli veya sebzeli omlet yapiyorum bazende yumurta haslayip domates peynir zeytin fln yiyorum aksam icinde ne varsa kendime gore diyete uygun abartmadan yemeye calisiyroum spor olarak vucut isinma hareketleri fln yapiyotum 3 gundur alisayim diye. Oncesinde cocugu anaokuluna glturul getiriyodum biraz uzakti o iyi geliyordu son zamanamrda aralikli orucla 2 ogun besleniykrum benim bbeis emiyor o daha co kkalori yaktiriyor o emmese bu kadar veremezdim buyuk ihtimal