tazeannisko Kızlar bebeğim yüzünü şok çiziyor tırnağını kessem bile yüzünü çok avuşturuyor çiziyor hangi kremler iz bırakmıyor biliyor musunuz
CuteBadesMama tazeannisko contractubex çok iyi bir krem ama çocukta kullanım için mutlaka doktoruna danışın. Sezaryen yerim belli değil öyle söyleyeyim.
Dmt-01 aybrtug ameliyat sonrası dikiş izi için bana madecassol verdi doktor ama cildiyeye gidersen daha iyi bi krem yazar demişti bende daha gidemedim madecassoluda düzenli kullanamadım