Deletedmom0028 Leylak2030 arnica tesla tabi hurda olanlardan diyorum yoksa hayallerimin süpürgesi dyson.
elifiii Leylak2030 9 yıllık dyson süpürgem var, eve gelen yardımcı gittiği çoğu evde philips olduğunu söyledi. Memnunmuş..
[silindi] Benim beko ama bozulursa phlips alabilirim .onun yorumları çok güzel çünkü bi ara bakmıştım...neys kötü çağırmıyim ben hshsh😁
Leylak2030 Deletedmom0028 hayaller dyson canım ama gerçekler rowenta 😂 rowenta kullanıyorum hiç memnun değilim