nazlioz48 Ayy çok zor bizimde bi ara düzenimiz bozulmuştu bunları yaşadık sonra şöyle toparladık anlatayım inşallah faydam olur 🌸
Bu arada benim kızım da 2 yaşında, sabahları erken kalkıyor. (06:45 )Kahvaltısını yaptırıp abiyi/ablayı okula bıraktıktan sonra hava güzelse parka çıkarıyorum, enerjisini atsın, temiz hava alsın diye. Saat öğlen 1 gibi öğle yemeği ve sonra uyutmaya çalışıyorum. Uyumamak için çok direniyor ama 45 dakika civarı sonra artık bayılmış oluyor 🥰 Tabi ki bende yanında uyku taklidi yapıyorum, 1 saat uyuyor sonra ara öğünü meyvesi derken abiyi/ablayı okuldan alıyoruz. Akşamları da 8 gibi yatağa gidiyoruz direniyoruz ama alışıyor darısı size olsun inşallah 🌸💜