Doğduğu günden beri uyku problemi olan bir bebek. 4 aydır gece uykularım yok. Saat başı uyanan bir bebeğim var vücudum , beynim artık uykusuzluktan error veriyor. Dün gecede yine saat başı uyandı en son sabah 5 te tamamen uyandı ama artık ben çıldırdım. Çocuğu eşime verip al bunu istemiyorum ben dedim🥺 İnsan çocuğundan soğurmu soğudum artık eski hayatımı özlüyorum böyle olacağını bilseydim asla çocuk yapmazdım diye ağlamaya başladım. Eşimde bebeğimi yanıma getirdi anneyi çok üzmüşsün oğlum özür dile filan dıye yanıma getırdı arayı yumuşatmak için bende görmek istemiyorum götür deyip arkamı dönüp uyudum. Eşim bakmış bebeğime uyutmuş filan. Sonra sabah uyandığımda bir baktım bebeğim beşiğinde gözlerini açmış etrafa bakınıyor onu öyle görünce gece söylediklerim içim vicdanım öyle sızladı ki içim eridi resmen.🥺 kendime çok çok kızdım hala da kızıyorum ona iyi bir annelik yapamıyorum şimdiden kızıyorum sinirleniyorum diye çok üzgünüm