4 kasım 2019 doğumlu oğlum var rota virüs aşısını yaptıracaktık verem aşısıyla beraber yapada 1 ay sonra yapışıyormuş doktorumuz söylemediği için 1 ay beklemek zorunda kaldık. 1 ay doldu oğlum hasta oldu bir hafta daha geçti. Şimdi doktorun biri yapılsın diyor diğeri yapmayın diyor başına böyle bişey gelen var mı