gtclp Merhaba gecmıs olsun öncelikle bizim de teşhisimiz koyuldu yoğun bakımda kaldık 8 aylık oğlum şuan 2 buçuk ay oldu hastalık olalı teşhisi koyullalı ilaç tedavisine devam ediyoruz çok şükür daralmaya başlamış genişleme çok şükür ki geçebilen tedavi edilebilen bir hastalık bir süre yorucu oluyor evet ama eski neşesine dönüyolar merak etmeyin moral çok önemli bağışıklık düşmemesi çok önemli moralinizi bozmayın