Anne olunca çoğumuzun bakım süresi “iki dakika – biri kapıyı çaldı!” arasında gidip geliyor 😅
Ama yine de elinden geldiğince rutinine devam eden var mı aramızda?
Hangi ürünleri ne sıklıkla kullanıyorsunuz?
Temizleyici, nemlendirici, serum… ya da sadece sabun ve su mu diyorsunuz? 🌿
Hadi birbirimize öneri verelim, belki rutinimize minik bir yenilik ekleriz 💛