rumeysayilmaz seros3535 merhaba, bizimde üstte 4 altta 2 dişimiz var 🐥 normal mi sizce? Hızlı ilerliyor dedi doktor😌
seros3535 rumeysayilmaz Kime söylesem maşallah erken çıkmış diyor ama normaldir herhalde ya her çocuk farklı sonuçta bizim de altta iki üstte 4 tane dişimiz var ☺️
somurtkansirin siriusblack bizimde aynı ilk dişi erken çıktı ama şimdi durmuş ne gelen var ne giden 😂