annelik54 kızım okuma yazmayı biliyordu . Akıcı bir şekilde . Ama ödevlerini yaparken masada durma süresi çok kısaydı. Devamlı başında durmak gerekiyor 1. Sınıf öğrencisinin. Yazısı çirkinse çocuk önemsemiyor. Sizin uyarmanız gerekiyor. Tuvalet ,yemek , su istediği o masaya oturunca hiç bitmiyor. Ama 2. Sınıf oldu . Tüm düzen oturdu. Kendi başına yapıyor ödevlerini çok rahatım.