Omerciginannesi mamacitaa_ evet evet 5 yaşında bi oğlum var ikinci bi çocuk istiyoruz ama yaklaşık bir sene olucak kısmet olmadı bakalım bu sefer olucakmı ☺️
mamacitaa_ Omerciginannesi ay inşallah nasip olur bana da yazın olur mu kan filan verirseniz 😍 yaş araligida çok gzuel bu arada bende öyle yaptım
Omerciginannesi mamacitaa_ tabi olumlu yada olumsuz haber veririm mutlaka❤️bende böyle düşünüyorum ideal yaş aralığı kişiden kişiye değişir tabi ama☺️artık yaşımda 35 dahada geç kalmak istemiyorum tabi nasip bu işler bakalım 😊
Omerciginannesi mamacitaa_ bugün tekrar test alıyım diye düşünürken regl oldum ☺️kısmet değilmiş bu ay , haber vericektim size unutmadan yazıyorm teşekkür ederim tekrar yanıtsız bırakmadığınız için beni🙏🏻☺️🌼
mamacitaa_ Omerciginannesi allahım hayırla kolaylıkla sağlıkla nasip etsin inşallah çok içten dua ettim size suan 💞💞
Omerciginannesi tgb80 aynısı sankiii 🥰bu postu açarken ihtimal çok vermiyodum açıkçası ama çok yardımcı oldunuz teşekkür ederim❤️
TalentedMom Omerciginannesi silik çizgi görüyorum var gibi erken olabilir bir kaç gün sonra tekrar dene
mamacitaa_ Omerciginannesi yaa nasip gerçekten bacim aklimdaydin bugün biliyor musun 😊 bende regl oldum bugün 😂 Allahım nasip etsin hiiicccc beklemediğin en ümitsiz olduğun bir anda 💚
yagmurikraalcicek Bu testlere çok inanma derim bende de bu şekilde çıktı kan testi yapınca negatif çıktı
Omerciginannesi yagmurikraalcicek aslında testte yapmazdım 1 gün gecikti ama 3 gün önce lekelenme yaşadım acaba yerleşme kanaması falanmı dedim hayali bi çizgide görünce fikir almak istedim en az 4 5 gün gecikince yaparım artık ☺️