Bende serie 6 kullaniyorum yukarida arkadasin dedigi gibi genelde mix ayari kullaniyorum cekme yapiyor malesef.. sosyal medyada kıyafetleri gercek manada programina gore kullananlar cekme sorunu yasamamis ama ben ugrasamam sadece misafirlikte disarida giydiğimiz guzel seylerimizi atmiyorum. Günlük, is, bebe kıyafetlerini atiyorum pijama corap vs alirken bi beden buyuk aliyorum