hilalpak hayır çok küçük bebek olduğu için yapılmadı. Ama bende de çıktı işin kötüsü ben hem ultrason hem santigrafi yaptırdım bende ilaca başladım yaklaşık 20 gündür içiyorum doğum yapalı 5 ayı geçti bazen doğumdan sonra ilk 1 sene olabiliyormuş inşallah geçicidir diye umuyorum. Aşırı sinirlilik çarpıntı kabızlık şişkinlik göz kuruluğu mahvoluyorum kısacası çok zor bi süreç. Gluteni kesmek lazım yürüyüş vs