altay2123 Oğlum 4 ay 12 günlük daha 2.5 aylıkken diş belirtileri başladi ön alt dişlerin yeri bembeyaz ama ağlayınca bunu fark ettim çok erken değil mi ya
CilekliKedy altay2123 benim bebeğim de erken çıkardı 4 aylık gibi beyazlamıştı damakları ama patlaması 6. Ayı buldu tam 6. Ayına iki gün varken patlatmıştı hemen çıkmıyor zaten sizin de patlayana kadar o aylara gelir
altay2123 ysm53 teşekkür ederim ateşi hep bundan demek acaba ateşi için ne yaptınız neler uyguladiniz
ysm53 altay2123 bizde ateş olmadı ama ateşi huzursuzluğu varsa calpol verebilirsiniz. Ben Tetagil kullandım ağzına döküyordum. Şimdi 8.5 aylık üst dişler çıkıyor arada yeşil soğan falan veriyorum meyve filesine meyve koyup biraz soğutup o şekilde bir şeyler yapıyorum siz calpol verin.
altay2123 CilekliKedy arka dişin olmasina çok şaşırdım hep ön dişler çıkar sonra arka diş çıkar zannediyordum
CilekliKedy altay2123 bende üst dişleri çıkacsk sanıyordum çünkü belirti onlarda var gibiydi sonra hiç beklemediğim bir şekilde alt dişleri patladı sizin de öyle olabilir patlayana kadar emin olamazsınız
aydint Elinizle yokladığınız zaman sertlik geliyosa diş demektir, belirtiler ta 3 aylıkken başlıyor ama çıkması aylar alıyor belki o öyle kalacak alttakiler önce patlayacak bilemeyiz zaman gerek
altay2123 CilekliKedy haklısınız diş atak derken Allah bana sabırlar inşallah teşekkür ederim cevabınız için