bebegimiopmelutfen kaka biraz gec oturuyor, yeni ogrendigi bir sey ve endise ediyor olabilir. Sakin kalip kakani tuvalete mi yapalim yoksa bezine mi yapmak istersin diye sorun her defasinda, bez derse takin kakadan sonra cikarin. Yaptiginda da ne guzel basardin bir dahakine istersen tuvalet ya da oturagina yapabiliriz diye hatirlatin. Bir rutin seklinde olsun bu hep. Mumkunse bezine de yapsa tuvalet ortaminda yapsin kakasini. Boyle boyle zamanla deneyimlemek ister wc ye yapmayi. Bir de oyuncak ve oyun hamuruyla bebeklere kaka yaptirin bol bol oyun icine bu sureci dahil edin. 1 ay kadar sonra kaka da duzene giriyor onemli olan once cocugun guvenini kazanmasi, kolay gelsin🌸