Basakburcuanne yok canım 3 tane yapıldı aşı diğer asıları için yasını bekliceksiniz dedi bi aşı söylemişti geçmiş zaman adını hatırlamıyorum da bu salgınlar grip için vs 8. Aya bi aşı koydular ama tam net değil yapılırsa sizi ararım demişti hemşiremiz . Asıda ateş yapmadı zaten hiçbir asısı ateş yapmadı oğluma hemşirede yapmaz içindeki içeriklerde değişiklik oldu demişti tüm aşılar için