Emzirme döneminde bebeğe gaz olur uykusu bozulur diye adam akıllı kahve içemezdim sadece sabahları içerdim ki akşama kadar etkisi kalmasın
Kızım 7 aylıkken kendiliğinden emmeyi bıraktığında ilk yaptığım şey kahve içmekti doya doya😂 şimdi günde 4 fincan içiyorum Türk kahvesi americano filtre kahve 😂😂