Oğlum 1 ay 24 günlük 3-4 gündür yeşil kaka yapıyor. İlk başta sarıyla karışıktı sonra sarıya döndü bugün tamamen yeşil olmuş durumda. Anne sütü ve mama ile besleniyor. Mamamız hipp organic combiotic doğduğundan beri bunu içiyor. Sizce neden olabilir ? Kendi Doktoru önemsiz , diğer başka bi doktor da tahlil ver dedi. Bende kendi doktoruma güveniyorum ama ne yapmalıyım sizce neden olabilir ?