Merhaba oğlum 4 aylık oldu geceleri sürekli uyanıyor yarım saatte bir ve hep emmek istiyor. Emziriyorum yine uyanıyor acaba geceleri artık benim sağlığım içinde her uyanmada pışpışlasam bir zaman sonra alışır mı ? Düzelir mi ? Sadece 2-3 defa emzirsem ?Her ay bu şekilde geçiyor yardımınıza ihtiyacım var lütfen 🥺