Ay haftasonu pikniğe gittik abimin bebeği de bebek arabasında uyuyor şöyle 10 adım uzaklıkta bizde yemek yiyeceğiz dedim lki yanımıza aşalım biri alsa koşsa felan naparız daha neler diyorlar bana ama bend eo kadar korkuyorum ki bir metre bile uzağa bırakasım gelmiyor bebeğimi dışarda
Ay bir de telefon be çantasını biri alıyor kaçıyor kadının o da onun peşine giderse bebeği alıyorlar başkası da çok dikkat edin kızlar valla kötü insanlar çok fazla maalesef