Merhaba benim bebeğim 8 aylık sosyal. Gülümseme var isteklerini ifade etmeye çalışıyor ceee oyunlarına vs tepkiler veriyor yüzümdeki bezi çekip oyuna devam ediyor kanat çırpma yok gel gel tek elle yapıyor çok fazla kelime kuruyor anne baba meme anneanne abla gel hadi ama ismine bağırıyorum bazen yanında tepki vermiyor bazende veriyor gibi bazen bişiye çok sıçrıyor bazen sıçramıyor ve aşırı baş parmak emme alışkanlığı var kafamı karıştırıyor bu durum otizm den şüphelenmelimiyim izlediğimiz videolar kafayı yediriyor