Kızlar ya normal içtiğimiz çayı karıştırıp kaldırmıştım onu da dolapta kekiğin üstüne atmışım kekik de taze toplanmış dağ kekiğiydi çayım bitince o çaydan takyive yaptım demledim tüm kekik çaya sinmiş sanırsın kekik çayı içiyorum havalandırsam bu koku çıkar mı ya da başka önerisi olan var mı