Kuvakvak aynı sorunları yaşadım büyük ihtimalle gece üstünü açıyor ayakları soğuk alıyor ve istemsiz yapıyor, biz bu durum için idrar kültürü, idrar yolu enfeksiyonu testi ve böbreklere baktırdık taş falan olduğunda da böyle ıslatma oluyormuş ama normal çıktı sonuç, benim tavsiyem üstünü açıyor mu açmıyor mu biraz daha kalın giydirerek ayağını çoraplı uyutun ve suyu uyumasına yakın içmesin uyumadan öncede tuvaletini yapsın birde böyle deneyin, olmazsa bizim gibi mesane ve böbreklere bakılıyor