kuzeyselin aha. Kaderdaşım anne. Benimki de öyle. Erkek 16 aylık. Emzirmiyorum. İki haftadır böyle. Saçma sapan saatlerde kalkıyor. Dün mesela gece 1 de bi kalktı sabah 5 e kadar oyun oynadık salonda. Bu gece de çığlık çığlığa bir uyandı. Acı çekiyor belli yani. Kucağıma alsam da dinmedi acısı. Ben köpek dişlerinin çıkıyor oluşuna bağlıyorum tamamen. Arkadaşlarımın bebeleri de aynı.