Merhabalar, bebrğim 10 buçuk aylık. En başından beri gecelerimiz berbat o bi cepte dursun o berbatlığada alıştık artık. Atak geçti, diş ağrısı çekti dişini patlattı rahatladı oda tamam. Belli şu an keyifler yerinde ama ben uyutuyorum 15 dakika sonra uyanıyo ağlama yok öyle kalkıyo direk. Hiç bir gün bilmiyorum ki 4 ten sonda adam akıllı uyumuşum. 4 ten 6 ya kadar uyuturum bu arada uyurken sıkıntı çıkarmaz koyuyorum uyanıyo, en sın 6 gibi sinirlerim bozuluyo uyutmaya çalışmıyorum oda kalkıyo. Yani bu nedir sebebi 15 dakikada uyanmak bu sayede bi gecede 20 kere kalkmış oluyo öyle söyleyim