Oğlum daha iki aylık ilk bebeğim bilgim olmadığı için soruyorum hapşırma burun akıntısı var ateşide 37 çıkıyor derecede kaynanam gilde kalıyordum alt katta kaynanamın erkek kardeşinin karısı var hasta olduğu halde geldi geldi gitti hepimize bulaştırdı ben iş yaparkende kaynanamın diğer torunları bebeği öpmüşler salyalı salyalı bana demediler gelip yüzüne bakınca fark ettim ıslaklığı onlarda 3 ve 4 yaşlarında ne yapacam bilmiyorum şuan burnu tıkalı hapşırınca çıkıyor biraz ama genzinden hırıltı geliyor doktora götürsem mi bilemedim serum fizyolojik yaptım iki kere bana mısın demedi