Merhabalar 🥰
Kızım 1 ay sonra 4 yaşına girecek. Ve ben neredeyse çoğu kıyafetini saklıyorum. Artık saklayacak alanım kalmadığı için elden makul bir ücretle çıkarmak istiyorum.
Mont, yelek, elbise , zıbın, yeni doğan kıyafeti, tulum, battaniye müslin örtü.. ne ararsan mevcut 😇hepsini yıkayarak hırçlara kaldırdım tertemizler.
Yeni doğandan 3 4 yaşa uyacak kıyafetler mevcut. İlgilenen olursa seve seve yardımcı olurum..