tugcegekrblt Sizce bu kadar kelime normal mi? Daha once soyledigi kelimelerle beraber onceden soyledigi kelimeleri artik soylemiyor yeni ogrendiklerini soyluyor. Mesela hep bana anne diye seslenirdi babasina demezdi simdi babasina baba diyor bana anne demiyor?