sebur Kizlar emziren anneler bilir ki bu göğüsler bir süreden sonra sarkma oluyor. Bu durum düzelir mi ya yokmu toparlayıcı birsey
tahin sebur kabullenmek sanırım eğer ki estetik yapmayacaksanız… sporla da çok düzeleceğini umut etmiyorum
wkubrq sebur sadece 1 ay emzirdim ama şu an ki görüntü gözüme kötü geliyor keşke kolay bi yolla düzeltebilsek 🫠
sebur tahin operasyon kalsın çok iddialı sporla çok az belki düzelir.. ama spor yapmaya mecalim bile yok kızım beni çok yoruyor 😴😂🫂
sebur wkubrq o sırada 1 yıldır emziren ben .. jdjfjfj neyse yapcak bişi yok sanırım Operasyon falan çok iddialı asla olmam ben böyle mutluyum😂
tahin sebur inan bende delirdim uykum kaçtı oturdum yani sürekli ağlayarak kalkıyor sporu bırak tuvalete 2 kere gidiyorum günde