Sebebi herşey olabilir, sabredip günleri geçirmeye bakın, 1 yaşına kadar süreç zor ama yaşına girince dilinden anlayabiliyosunuz en azından, sindirim boşaltım sistemleri anca oturuyo, annelik ve bebek zor bi süreç nedenlere takılıp kalmayın halini anlatamıyo maalesef, siz elinizden geleni ihtimaller ölçüsünde yapın, her ay alışkanlıkları değişiyor