bir1anne ben balı bütün alerji testlerini yaptırdığım zaman verdim 11 aylıktı.İnek sütünü De çok Arastirdim.Doktorladigin dediği şey bir inek yazın da kışında yaylaya cikmayaip otlaniyorsa hazır yem yiyorsa o sütü içirmeyin diyor öteki türlü yaylalarda gezen hayvanın sütünü içirebilirsiniz dedi benim bulunduğum bölge de de hep öyle olduğu için ben başladım her gün Sabah kahvaltısından 1 saat sonra veriyorum gaz sorunumuzda olmadı severek içiyor.1 haftadan beri zorla gece mamasını da bıraktırdim.Biboron aklına gelmesin diye bardakla veriyorum