Seda_Hira burnunu açık tutmanız çok önemli, serum fizyolojik veya eczanede satılan deniz suları ( sterimar vb gibi) damlatın burnuna , yıkama yapabiliyorsanız yapın burnunu. Eğer yıkama yapamıyorsanız güzel sıcak bir duş aldırın( ateş yoksa tabi ki) burnunun açılmasına yardımcı olur, soguk buhar ile odasını nemlendirin, evinizi sık sık havalandırın. emziriyorsanız siz 1000’lik c vitamini kullanın bebeğiniz iyileşene dek. Onun dısında 1 yaş altında ıhlamur vb. bitki çayları önerilmiyor ancak biz dr kontrolünde kahvaltı veya böyle soguk algınlıgı gibi durumlarda ıhlamur elma ayva kabugu demleyip ılık ılık veriyordum. Pekmez de katabilirsiniz içine doğal ve şekersiz olanlardan. Eğer hiçbirşey veremiyorsanız tavuk suyuna çorba, kırmızı biber ile yapılmıs tarhana, kuru üzümü haşlayıp ezip suyuyla birlikte verebilirsiniz. İyi gelecektir. İnstagramda glutensizdunyacom adresinde sarımsaklı zeytinyagı tarifi var, detaylı okuyp hazırlarsanız gribini de kolay atlatır (40 günlük bebeğine uygulayan var, ben de değişik aylarda denedim ilaçsız atlattık dr kontrolündeydik) siz de bol bol sıvı tüketmeye çalısın, yemek yemezse zorlamayın emmesi daha faydalı antikorları kazanır sizden. geçmiş olsun.