Kızlar selam sol mememde iki göğsün ortasına yakın kısımda iyice bastırınca sanki elime bir sertlik geliyor yüzeysel elleyince sorun yok iyice bastırıp yokladım öyle elime geldi ben çok anksiyetik biriyim düşükmekten uyuyamıyorum ne olabilir yaşayan var mıdır? (Emzirmeyi 7 ay önce bıraktım)