ckader evet biz zaten biraz tosbik doğduk ilk ay biraz kilo alt sınıra düşünce ben Allah ne verdiyse devam ettim kızım da sağolsun geri çevirmedi :) ama bizim genler de uzun boy yapılı o da etkili yani 😂 maşallahınız için teşekkür ederiz sağlıkla büyütün inşallah :)