Oğlum yeni 2 yaşına girdi ve son 1 aydır sürekli ağlama krizleri susturmak mümkün değil istediği bişey olmayınca kucağına almayınca yada sebepsiz yere bile bi ağlamaya başlıyo asla susmuyo istediği olana kadar hayır yapmıycam diyorum ağlayarak yaptıramazsın diyorum ama mümkün değil aplamaktan morarıyo yinede susmuyo saldırganlaşıyo vuruyo cimcikliyo bağırıyo bu durum karşısında sabırlı kalmak da artık mümkün olmuyo ve bu durumu nasıl yönetmem gerektiğini bilmiyorum artık sizlerin çocukları nasıl böyle olan varmı